Reklamacje/Zwroty

Reklamacje

Od razu na początku, to my wysyłamy kuriera po zwrot. Nie ponosisz kosztów. Umawiamy się z Tobą na dzień i godzina odbioru zwrotu, reklamacji :)

Jeśli coś poszło nie tak z Twoim zamówieniem pomimo Naszych starań poinformuj Nas emailowo postaramy się pomóc w rozwiązaniu reklamacji.

mamo.materialy@gmail.com

Do Twojego zamówienia został dołączony formularz zwrotny/reklamacyjny, który należy wypełnić i odesłać razem z materiałami.

Zwrot zamówienia przebiega bezproblemowo, wysyłamy Naszego kuriera, prosimy tylko o zabezpieczenie materiałów.

Kurier przyjeżdza po wcześniejszym umówieniu daty odbioru.

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni.

Jednakże w związku ze zmianą polityki firmy staramy się to robić w tempie ekspresowym aby Nasz sklep kojarzył Ci się jak najlepiej ! :)

po więcej informacji zapraszamy do zapoznania się z regulaminem :)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl